Krijg ik een premie als ik een zonneboiler installeer?

Als u in uw woning een zonneboiler laat installeren door een erkende aannemer, dan hebt u recht op een premie van uw netbeheerder. Vanaf 1 januari 2013 bedraagt de premie 550 euro per m² met een maximum van 2750 euro en maximaal 50 % van de factuur. Daarnaast betalen sommige gemeentes een premie voor de installatie van zonneboilers.

Sunlogics houdt in zijn offertes rekening met alle premies waarop u recht hebt, en geeft u een duidelijk overzicht van uw kosten en terugverdientijd.

Een premie onder voorwaarden


Uw netbeheerder koppelt bepaalde voorwaarden aan de uitkering van een premie voor zonneboilers. U hebt alleen recht op de premie als:
uw woning voor januari 2006 op het distributienet van uw netbeheerder was aangesloten;
u de installatie door een erkende aannemer laat uitvoeren;
u uw zonneboiler niet gebruikt voor de verwarming van uw zwembadwater;
uw zonneboiler een inhoud heeft van minstens 40 liter per m² apertuuroppervlakte bij vlakke plaatcollectoren, en minstens 55 liter per m² apertuuroppervlakte bij buiscollectoren;
uw collector een systeemtest doorstaat (behalve als u een Solar KeyMark bezit).

Vraag uw Sunlogics-offerte op maat en krijg een duidelijk overzicht van uw investering, premies en terugverdientijd.
Neem contact op.

IN DE KIJKER$type=blogging$cate=2$count=4$show=post

Naam

faq in de kijker nieuws Nieuwsbrief
false
ltr
item
Sunlogics: Krijg ik een premie als ik een zonneboiler installeer?
Krijg ik een premie als ik een zonneboiler installeer?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhVbepevKg8TZ4Cx-Yx50CNJvdY01B0ubkswVanoTKu1Y5OsP7QuQhjeSNiznHZJbSmaa4JvOLtF6npG7mOVFdMp3FWMHSbnB2y2Udf1WanFTET3unPygawUlaK6PsuGlv_1ugv-_eaII4/s200/shutterstock_225549559.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhVbepevKg8TZ4Cx-Yx50CNJvdY01B0ubkswVanoTKu1Y5OsP7QuQhjeSNiznHZJbSmaa4JvOLtF6npG7mOVFdMp3FWMHSbnB2y2Udf1WanFTET3unPygawUlaK6PsuGlv_1ugv-_eaII4/s72-c/shutterstock_225549559.jpg
Sunlogics
http://sunlogics.blogspot.com/2016/01/krijg-ik-een-premie-als-ik-een.html
http://sunlogics.blogspot.com/
http://sunlogics.blogspot.com/
http://sunlogics.blogspot.com/2016/01/krijg-ik-een-premie-als-ik-een.html
true
6630990878660252331
UTF-8
Gen berichten ZIE ALLES Lees meer Antwoord Cancel antwoord Delete Door Home Pagina's Berichten Zie alles Aanbevolen LABEL Archief ZOEK Alle berichten Geen berichten gevonden Terug Zondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zo Ma Di Wo Do Vr Za Januari Februari Maart April Mei Juni Juli Augustus September October November December Jan Feb Mar Apr Mei Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec zopas 1 minuut geleden $$1$$ minuten geleden 1 uur geleden $$1$$ uren geleden Gisteren $$1$$ dagen geleden $$1$$ weeken geleden meer dan 5 weken geleden Volgers Volg Deze content is premium Deel a.u.b. om te openen Kopie alle code Selecteer alle code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy